duminică, 15 iulie 2012

Concurs Eve



Ei, uite c-a venit si vremea pentru primul concurs sponsorizat de Editura Leda care mi-au trimis volumul 2 din trilogia Eve de Anna Carey: Sacrificiul pentru a face un concurs.
Reguli:
Lasati un comentariu la aceasta postare cu:
Numele vostru
Nickname-ul vostru (as vrea sa pot spune GFK dar v-am spus ca gadgetul cu persoane interesate nu merge, sorry :o3)
Adresa de e-mail pentru a va contacta in caz ca ati castigat.
Perioada concurs 15-29 iulie
Castigatorul va fi ales prin random.org
Succes!
Reacții:

43 de comentarii:

  1. Off...random? Asa stiu ca nu prea am sanse :(
    Oricum, frumos concurs :x Imi doresc Eve muuult :x

    Lupsan Sabrina
    Nick-ul? aa, pai de la ce? Sunt deja inscrisa prin GFC, deeci: sabrina8_dulcik
    Adresa de email: sabrina8_dulcik@yahoo.com

    :D Bafta cui blogul in continuare :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi. Am facut prin random ca unii se plangeau (nu numai pe blogul meu) ca nu vor concursuri de creativitate. Asa ca, daca tot este mai multa lume pe blog fac si eu prin random :D

      Ștergere
  2. Mie mi-ar plăcea mai mult extragerea cu bileţele, dar oricum ştiu că n-am să câştig în niciunul dintre cazuri :))

    Nume: Mărculescu Diana
    Mail: rose.dark226@yahoo.com
    Nick: Rose ღ

    Baftă tuturor :3

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu e corect. Oamenii trebuie sa merite premiul. Castigul, apropos, aleatoriu e ca si bacul trecut prin copiat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ok, poate nu ne convine noua, dar e corect, Horea :| Ai noroc, il meriti. Nu trebuie sa fii superior cuiva ca sa castigi un concurs.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nume : Dragomir Mihai-Viorel
    Nick : vioreld
    Adresa email : dragomir.mihai.viorel@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Nume: Dacin Bianca
    Nick: BuburuzaBia (sunt si la cei care urmaresc blogul ;))
    email: bia.blossom@yahoo.com
    Un lucru nu inteleg, daca sunt mai multi castigatori (deci mai multe premii) sau doar unul, deci e greseala cu "castigatorii"? :)
    Eh, oricum, multa bafta la mine, ca oricum imi lipseste in general! :)) Bafta si voua!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E din gresala, am remediat. Va fi ales doar un castigator. Ne cerem scuze pentru confuzie :)

      Ștergere
  7. Am mai scris asta odata, dar a aparut eroare, deci o rescriu sper sa nu apara de doua ori.
    Nume:Dacin Bianca-Elena
    nick:BbuburuzaBia
    email: bia.blossom@yahoo.com
    Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  8. hei...imi placa ideea acestui concurs....sper ca am inteles partea cu nickname-ul asa ca uite datele mele...
    Nume: Andrei Ioana-Florina
    Nick: ioana_florina98
    email:ioana_florina98@zahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Anca Asavei
    Anca A
    fuilanina@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  10. Nume: Tuvene Andreea
    Nickname: andreutza
    Adresa de mail: andre97andre@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  11. Eram sigură am postat un comentariu :| Iri, poţi verifica la spam, te rog?

    RăspundețiȘtergere
  12. Nume: Marinescu Simona
    Nickname: Simonik32
    Mail: simonik_simo13@yahoo.com

    P.S Mie mi-ar plăcea un concurs de creativitate ar fi foarte drăguţ:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Nume: Adela Cacovean
    Nickname: Vanilla Moon
    Mail: sweet_vanilla09@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  14. Nume:Iulia Neagoe
    Nickname: Iulya
    Mail: iuly_ely_2009@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  15. Nume : Major Ciprian
    Nu vad niciunde widgetul cu GFC asa ca...
    Nik : cipryan
    mail : cipry_65[at]yahoo[dot]com

    RăspundețiȘtergere
  16. Nume: Motora Larisa
    Nickname: Larisa
    mail: larisa.motora@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  17. Mult succes participanţilor. M-aş fi înscris şi eu, dar am cartea :)). Totuşi, am făcut anunţ şi pe blogul meu, ca să se înscrie cât mai multă lume :D.

    RăspundețiȘtergere
  18. Nume: Brici Veronica
    Nickname:Vero
    Adresa de mail: veronica_brici@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  19. Nume: Axene Elena
    Mail: RGavi222@yahoo.com
    Nick: Elena G

    RăspundețiȘtergere
  20. Nume: Mocanu Ramona
    Nickname: ramy
    E-mail: rem_ro_2001@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  21. Nume: Seran Alexandra
    Nickname: Sandy
    E-mail: alexandraseran97@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  22. nedelcu mirela
    mail lulu_mirela90@yahoo.com
    nik mirela_8923

    RăspundețiȘtergere
  23. Nume: Busuioc Ana Maria
    E-mail: anita_no12001@yahoo.com
    Nick: black angel

    RăspundețiȘtergere
  24. Nume: Niculie Andreea-Daniela
    E-mail: jacqline_veve@yahoo.com
    Nick: jacqliineveve

    RăspundețiȘtergere
  25. Nume: Grigorean Erin
    Mail: eringrigorean@yahoo.com
    Nick: Nude

    RăspundețiȘtergere
  26. Nume:Codin Geani
    Nickname:Codin Geany
    email:geany.10000@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  27. Nume;Cristina Penca
    GFK:Cristinna
    E-mail:cristinacristinuzza.2010@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  28. Nume:Haiduc Oana
    Gfc-Blacky
    e-mail:hdc_oana93@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  29. Nume: Stanciu Bianca
    Bianca Sweety Girl
    E-mail: biancasweetygirl@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  30. Nume: Oprea Gabriela Izabela
    GFC: Bella
    Email: catelusa_flafy@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  31. Nume:Calina Antonia
    GFC: Antonia Calina
    Email:antoniacalina@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  32. numa: Cristina Andries
    GFC: Monica
    email: madison97madi@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  33. nume: Eva Huiber
    nickname: rebiuh
    e-mail: rebiuh@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  34. Nume: Ciangau Diana-Andreea
    Nickname: diana_andreea2994
    E-mail: diana_andreea2994@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  35. Nume: Ami L
    Nickname: Geni L
    E-mail: genoLDR@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  36. nume giorgiana turcu
    mail giorgianaturcu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  37. Alexandra Dobos
    e-mail ayalexa06@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  38. Nume: Husaru Simona
    GFC: Simona Husaru
    e-mail: simonahusaru(at)gmail(dot)com

    Succes tuturor :D Super concursul ~~

    RăspundețiȘtergere